Форум » Форум истинно-православных христиан » Ответ Л.Якушеву - «Матка Боска Ченстоховска» » Ответить

Ответ Л.Якушеву - «Матка Боска Ченстоховска»

Александр Кардамышев: Л.Якушев пишет: [quote]Г. И. Х. С. Б. п. н. «Старообрядческий церковный календарь» Московской Митрополии на этот год очень сильно отличается от всех, выпущенных ранее. Ознакомившись с ним, мы были очень огорчены, так как увидели много изменений, чуждых духу Христовой Церкви. Не останавливаясь сейчас на каждом из этих изменений, и без этого очевидных, на одно из них хотелось бы обратить внимание. В предисловии к календарю автор объясняет, что пополнил календарь святыми, сведения о которых почерпнуты из древних достоверных источников. Но если внимательно посмотреть, становится очевидно, что на самом деле автор пользовался еретическими никонианскими изданиями. Получается прямо как при патриархе Никоне: людей обманывали, что книги правят по древним книгам, а на самом деле пользовались новыми еретическими. 19 марта по новому стилю в календаре указано: «празднование в честь Ченстоховския (I) иконы Пресвятыя Богородицы». Каждому, кто хотя бы немного знает об этой иконе, ясно, что невозможно найти древних источников, в которых были бы о ней сведения. А датировать эту икону первым веком, это, по меньшей мере, преступное невежество. Вот вкратце настоящая история Ченстоховского образа. Написана он была в 1434 году католическими мастерами в Ясногорском монастыре ордена паулинов, который находится в городе Ченстохове в Польше (отсюда и название иконы). Художники-паписты написали её на старой доске от иконы Божией Матери «Матерь Слова», которая и была подлинно древняя, написанная по преданию евангелистом Лукой в первом веке. В монастыре у латинян она оказалась вследствие захвата польским королём города, где находилась эта древняя православная святыня. Эти мастера древний образ с доски полностью счистили, и даже грунт наложили заново, потому что их краски на краски евангелиста Луки совершенно не ложились. Новонаписанную икону и назвали Ченстоховской. Также в Польше её называют «Чёрная мадонна». В дни польского мятежа 1863 года «Чёрная мадонна» стала символом борьбы католиков с русскими. Они печатали медали с изображением Ченстоховской иконы и надписью: «Боже, избави наш край» (от русских). В том же монастыре икона находится и по сей день. Вот какова «святыня», «достойная» того, чтобы её почитали древлеправославные христиане! В последнее время среди никониан искусственно поднят ажиотаж вокруг Ченстоховской иконы. Хотя некоторые наиболее трезвомыслящие из них, в связи с этой истерикой вокруг данного образа, уже давно поднимают вопрос о католическом прозелитизме, формулируя вопрос просто: «А нужна ли нам «Матка Боска Ченстоховска?»» Но по верованию большинства, эта икона должна явить «нового царя» (обязательно из династии Романовых), и тем самым она «спасёт Россию». По древним пророчествам, сохранившимся в нашей Церкви, этот «царь» и будет антихристом. Никониане организовывают многочисленные паломничества в Польшу к «Чёрной мадонне» и там устраивают перед ней экуменические моления с папистами, что и требуется тем, кто искусственно распространил почитание в России католической «святыни». Господин автор «Старообрядческого церковного календаря» Московской Митрополии на 2007 год, видимо, решил, что и старообрядцам тоже неплохо бы её почитать как святой образ. Вот какими «древними источниками» он пользовался! Кроме того, в указанном календаре можно обнаружить множество и других подобных «неточностей» и «сумнительностей», от чего возникает некоторое недоумение: что же это означает – неужели только чью-то вопиющую безграмотность?! А что Вы думаете по этому поводу? [/quote] Вопрос Вы подняли непростой (с позиций старообрядчества) а с позиций Истинных Православных Христиан он прост. Все великое - просто. В последнем выпуске Всероссийского Вестника ИПХ "РУССКОЕ ПРАВОСЛАВИЕ" №12 (31), 2007г. (к дню памяти 19 июня 2007г.) http://russianorthodox.narod.ru/iph31.doc была опубликована большая статья "ПРАВОСЛАВНЫЙ ДОГМАТ О СВЯЩЕННОЙ ВЛАСТИ", где хорошо объяснено, что в возрождаемой России царей больше не будет. На странице http://nspv.narod.ru/132.jpg Вы можете увидеть изображение герба Народно-Социальной Партии Вождя (НСПВ), которая построит в России народный православный социализм (его идею выдвинул св. Новосвященномученик Андрей архиепископ Уфимский, князь Ухтомский), что в дальнейшем приведет Россию и "все языки" к Теократии. Этот герб исторический. Про герб: [quote]Це пам''ятка й символ польського визвольного повстання 1863 року проти самодержавної Росії. На щиті, поділеному на три частини, польський Орел, литовська Погоня, руський Архангел Михаїл. Серед повстанців чути палкий спів про Вітчизну як Польщу, Литву та Русь-Україну. Вітчизну як прагнення до волі поляка, українця, литовця, білоруса, де ти пан і я пан, де ти брат і я брат. Ці самі герби як знаки єдності зображені над трунами Адама Міцкевича та Юліуша Словацького на Вавелі у Кракові. Перший - уродженець Литви-Білорусі, другий - України. Гірка доля повстанців 1863 року. Вони повернулися не з щитом, а на щиті. Але вони сіль землі, бо змогли віддати життя за вашу й нашу свободу! [/quote] На гербе-знамени Польского Восстания 1863 года действительно изображена Ченстоховская икона Божьей Матери. На руси ее великим почитателем был всероссийский Старец иеросхимонах Амвросий Оптинский (Гренков). Он сказал: латыняне навесили на нее много своих украшений, но икона исконно наша - православная, великая чудотворная. Список с иконы всегда пребывал в келье старца. Почитателем Ченстоховской иконы Божьей Матери является Высокопреосвященный Димитрий архиепископ Чебоксарский и Сарматский, Судия и Вождь Истинных Православных Христиан.

Ответов - 20

Александр Кардамышев: Л.Якушев пишет: По древним пророчествам, сохранившимся в нашей Церкви, этот «царь» и будет антихристом. Не знаю о каких пророчествах Вы говорите, мы признаем пророчества Апостола и Евангелиста ИОАННА Богослова, сына Громова (ЯХВЕ), Первосвященника и Первоиерарха Церкви Христовой, ныне живого в Саду Эдэмском: «И роди (Жена-Церковь) сына мужэска, ижэ имать упасти вся языки жэзлом жэлезным» Катакомбная Церковь ИПХ, живя под безбожной властью, является онтологическим ее врагом и следует корпоративистским установкам. По толкованию Св. Отцев, а позже свв. Новомучеников, “Жена, облеченная в солнце и бегущая в пустыню, где Ей уготовано место от Бога” (Апок. 12, 6 и дал.) – и есть гонимая от антихриста истинная православная Церковь. По толкованию свв. новомуч. архиеп. Андрея Уфимского, Максима еп. Серпуховского и еще ряда катакомбных Отцев – рождаемый Ею в муках Младенец, Коему надлежит пасти народы “жезлом железным” – и есть столь ожидаемый Вождь-Судья христиан последнего времени. Староверам бояться новой власти не стоит, так как согласно Манифеста «О грядущем возрождении Святой Руси» от 7 июня 2005г. (новаго стиля): 5.Монархия дома Романовых в России пресеклась окончательно, ибо по своду законов Российской Империи о престолонаследии, ни один из потомков этого славнаго рода не может быть признан достойным наследником престола. Отныне единственная монархическая форма правления в России – ТЕОКРАТИЯ с Царем и Богом Господом Iсусом Христом и его помазанниками, судьями и вождями. 6.Форма политическаго строя в России установится народно-социальная. Государственная религия – Истинное Православие. 16.В России при государственном Истинном Православии будет дана свобода вероисповедания. Единственный запрет на исповедание иудаизма и антихристовой ереси сергианства Московской Патриархии. Все дореволюционные храмы будут возвращены законным владельцам: Православные – Русской Катакомбной Церкви Истинных Православных Христиан, Старообрядческие – староверам и т.д. Л.Якушев пишет: Кроме того, в указанном календаре можно обнаружить множество и других подобных «неточностей» и «сумнительностей», от чего возникает некоторое недоумение: что же это означает – неужели только чью-то вопиющую безграмотность?! Митрополия в последнее время сделала много ошибочных ходов, в любом случае Господь всех рассудит. Почитание Ченстоховской Божьей Матери - шаг правильный, промыслительны, может быть неосознанно правильный. Главная мысль - не стоит оскорблять Божью Матерь. Как всякий Крест - Христов, так всякое изображение нашей Царицы Небесной неприкосновенно для словоблудия. Если Вам эта икона не нравится, то хотя бы держите себя в рамках простой этики приличия. Простите, Вы хороший человек, ошибки у всех нас бывают. Спаси Христос! Пресвятая Госпоже Богородице, спаси нас!

Александр Кардамышев: Владимир пишет: Интересные прочел материалы по поводу этой иконы..мдаа.довольно странно и запутанновсе.. и образы списанные совершенно друг на друга не похожи одной и той же иконы...как это вообще может быть? впечатление такое,что истинный облик действительно утрачен,а то,что выдают за древний,наводит просто ужас какой-то.. но еще более странной мне показалась молитва этой так называемой иконе: привожу часть... "Наипаче же осени и огради покровом Твоим, милосердая Мати, благочестивейшаго государя нашего, грядущаго(???) Государя Императора и весь царствующий дом его(???): отжени от него молитвами Твоими всякаго врага и супостата, утверди житие его в мире и тишине, да и мы вси тихое и безмолвное житие поживем во всяком блазе и чистоте; удержави царство его, во еже быти в нем царству Христову(???): управи пути и советы его, да возсияет во днех его правда и множество мира, и да возрадуется сердце его о сущих в державе его, якоже сердце отца о чадех своих веселящася: на сопротивныя же и лукавнующыя в сердцах своих посли пред лицем его ужас и трепет, да поне страхом вразумятся(???) и престанут от лукавств своих. Моли, милосердая Владычице, пренебеснаго Бога, да присно соблюдет церковь Свою святую во православии(???) и твердой вере до конца веков. Призирай благосердием, всепетая, и призрением милостиваго Твоего заступления на все царство всероссийское, царствующыя грады нашя и град сей и святой храм сей, и на сия богатыя Твоя милости неоскудно изливай, Ты бо еси всесильная помощница и заступница всех нас. Приклонися к молитвам раб Твоих и прошением их, услыши воздыхания и молитвы, имиже раби Твои молятся во святем месте сем. Аще и иноверный, или иноплеменник, зде проходя, помолится,(???) услыши и милостивно соделай, яже к помощи ему и ко спасению. О всепетая Мати, надеждо наша преблагая! Собери разсеянныя, неверныя же и иноверныя во всех странах наших на путь истинный настави, отпадшыя от благочестивыя веры (?)паки возврати и святей православней кафоличестей церкви (???) Ну и как вам? Меня впечатлило...особенно про грядущего императора.... А особенно насторожило,что составитель календаря сделал его в тайне от Освященного Собора,без канонической проверки подлинности списков тех лиц, икон,которые он самочинно добавил.И что-опять все промолчали? А ведь практика прославления святых принадлежит только лишь ОСВЯЩЕННЫМ ЦЕРКОВНЫМ СОБОРАМ...Об этом забыли или же просто решили самочинно подновить заветы отцев? Ченстоховская икона Божией Матери – чудотворная икона, почитаемая и православными, и католиками. Написана, по преданию, евангелистом Лукой. В 326 году святая царица Елена, получив эту икону в дар, привезла ее в Царьград, где она пробыла почти пять веков. Затем перенесена была в Россию, где и прославилась многими чудесами. Отнятая поляками, попала в руки татар, которые начали расстреливать ее из луков, но когда из иконы потекла кровь, в испуге бежали. В настоящее время находится в Польше. Празднование 6/19 марта. Кондак 1 Взбранной Воеводе, Спасительнице земли Русския, похвальное приносим пение. Ты же, Мати Царя Небеснаго от всякия избави напасти страну нашу и от всех скорбей и бед свободи зовущих: Радуйся, Заступнице Усердная, избави нас от всякаго зла и сотвори чудо спасения. Икос 1 Ангельский собор на небеси немолчно воспевает Тя, Владычице, мы, земнороднии, притекающе ко иконе Твоей чудотворней, святым Лукою писанной, вопием Ти сице: Радуйся, Света Невечерняго Мати. Радуйся, Духа Святаго обителе священная. Радуйся, светлое благодати познание. Радуйся, Ангельских Сил ликование. Радуйся, купино, неопально горящая. Радуйся, Господа Сил вечно зрящая. Радуйся, неувядаемый цвете нетления. Радуйся, образе Христова Воскресения. Радуйся, Заступнице Усердная, избави нас от всякаго зла и сотвори чудо спасения. Кондак 2 Видящи благочестие и веру святыя Царицы Елены, обретшей Крест Честный Господень во Иерусалиме, даровала еси ей, о Богомати, и икону Свою, чрез верных служителей Твоих сохраненную от лет древних, да молятся пред нею выну людие, поюще: Аллилуия. Икос 2 Разумевши святая Царица Елена, яко образ сей есть благословение Божие граду царствующему, постави и тамо в церкви соборней, идеже мнози от него исцеления прияша, поюще Матери Божией похвалы сицевыя: Радуйся, чаше, черплющая вечную радость. Радуйся, источниче, изливающий неизреченную сладость. Радуйся, чертоже, рая краснейший. Радуйся, вертограде Христов славнейший. Радуйся, Духа Святаго селение. Радуйся, врагов правды Божия посрамление. Радуйся, духовною радостию нас утешающая. Радуйся, с верою Тя призывающих не посрамляющая. Радуйся, Заступнице Усердная, избави нас от всякаго зла и сотвори чудо спасения. Кондак 3 Сила Вышняго храняше икону Твою, Богомати, во дни ересей от поругания и погубления от лютых иконоборцев, и от пленения руками варварскими, яко Самей Ти быти Хранительницею христианом цареградским и нам, поющим Сыну Твоему и Богу: Аллилуия. Икос 3 Имуще сокровище святыя иконы Твоея, Богомати, святии Кирилл и Мефодий просветиша земли славянския светом веры Христовой, да уведят язычницы Бога Истиннаго и прославят Матерь Божию тако: Радуйся, Державная наша Строительнице. Радуйся, Всесильная в Бозе Победительнице. Радуйся, Свободительнице плененных. Радуйся, Покровительнице обремененных. Радуйся, Ходатаице за всю вселенную. Радуйся, дарующая живот нетленный. Радуйся, от идольскаго служения избавляющая. Радуйся, с Богом наше примирение. Радуйся, Заступнице Усердная, избави нас от всякаго зла и сотвори чудо спасения. Кондак 4 Во дни бурныя смут и нестроений спасаше икона Твоя, Пресвятая Дево, всех притекающих к ней и обретаху вси от Тебе покров и заступление, благодарными сердцы вопиюще: Аллилуия. Икос 4 Слышаще и зряще чудеса, являемыя от иконы Твоея, Пресвятая Богородице, князие русскии храниша от рода в род святыню сию, молящеся пред нею умиленно и глаголюще: Радуйся, Агнца и Пастыря Мати нетленная. Радуйся, Дево Преблагословенная. Радуйся, Матернюю любовь нам являющая. Радуйся, ризою честною всех покрывающая. Радуйся, благ вечных надеждо верная. Радуйся, Молитвеннице наша Усердная. Радуйся, Судии Всеправеднаго умоление. Радуйся, всех грехов наших прощение. Радуйся, Заступнице Усердная, избави нас от всякаго зла и сотвори чудо спасения. Кондак 5 Шествуя боготечне из града во град Руси Червонныя, икона Твоя, Пресвятая Богородице, являше всюду славу Твою и Сына Твоего, Христа Бога нашего, людем, вопиющим Ему: Аллилуия. Икос 5 Видеша житилие града Белза грозное нападение агарян, изнесоша на стогны града икону Твою чудотворную, Пресвятая Дево, и молиша с верою Тя о заступлении; Ты же ускорила еси тогда на помощь им, да зовут Ти: Радуйся, милости Свои на нас изливающая. Радуйся, Владыку умилостивляющая. Радуйся, иконою Твоею от бед сохраняющая. Радуйся, христиан православных спасение. Радуйся, злая дела пресецающая. Радуйся, милосердие нам являющая. Радуйся, страны Российския утешение. Радуйся, Церкве Христовы священное украшение. Радуйся, Заступнице Усердная, избави нас от всякаго зла и сотвори чудо спасения. Кондак 6 Проповедаша всюду людие о дивнем заступлении Твоем, яко егда нечестивии татарове стрелою уязвиша на иконе Пречистаго Лика Твоего изображение, тогда внезапу тьма и помрачение найде на ня и друг друга убиваху, бежаще вспять, вернии же, зряще чудо сие, пояху Господу хваление: Аллилуия. Икос 6 Возсия благодать и мрак исчезе и возвысися рог христиан православных, яко Ты, о Богомати, укрепляла еси веру православную чудесми и знаменьми, от святыя иконы Твоея являемыми человеком, молящимся тако: Радуйся, от нашествия иноплеменников предивно избавляющая. Радуйся, от плена и поражения спасающая. Радуйся, агарянскою стрелою пронзенная. Радуйся, Материю и Девою неизреченно пребывшая. Радуйся, молящимся токи чудес источающая. Радуйся, печаль на радость прелагающая. Радуйся, ключу царствия небеснаго. Радуйся, Помощнице в житии честном. Радуйся, Заступнице Усердная, избави нас от всякаго зла и сотвори чудо спасения. Кондак 7 Хотяще оставити икону Свою во граде Ченстохове, соделала еси возок с нею недвижимым, егда нецыи злочестивии тщашася восхитити ю из града, христиане же, обретше образ Твой некраденным, возопиша Богу: Аллилуия. Икос 7 Новое чудо на устрашение нечестивых явила еси тогда от образа Твоего, Пречистая, поразивши слепотою и скорою смертию богохульников, яже икону Твою мечем уязвиша и на три части разсекоша, мы же, икону сию чтуще, вопием Ти: Радуйся, Мати Божия закланная. Радуйся, от начала веков предызбранная. Радуйся, первая к небу Путеводительнице. Радуйся, всех Ангельских Сил честнейшая. Радуйся, Милосердая всех Мати. Радуйся, неисчерпаемый сосуде благодати. Радуйся, просящим помощь являющая. Радуйся, доброе житие устрояющая. Радуйся, Заступнице Усердная, избави нас от всякаго зла и сотвори чудо спасения. Кондак 8 Странно бысть войску свейскому видети, яко сие непобедимое доселе грозное воинство побеждено бысть внезапу близ града Ченстохова, идеже чудотворная икона Богоматере стояше, пред нею же людие не преставаху пети: Аллилуия. Икос 8 Всем молящимся и притекающим ко иконе Твоей скорая Помощница являешися, Пресвятая Дево, якоже древле, тако и ныне заступающи и охраняющи почитающих Тя. Приими от нас похвалы сия: Радуйся, совета неизреченнаго Таиннице. Радуйся, благодати Божия сокровищнице. Радуйся, иноплеменных ратей одоление. Радуйся, от убиения и разорения спасающая. Радуйся, горняго и дольняго мира Всецарице. Радуйся, всяческих благ Подательнице. Радуйся, от врагов и бед избавление. Радуйся, непрестанное человеков удивление. Радуйся, Заступнице Усердная, избави нас от всякаго зла и сотвори чудо спасения. Кондак 9 Всякий чин и возраст возвеселися, зряще яко Царь русский Петр молебен пояше пред иконою Богоматере, яже бысть некогда достояние князей и Царей русских, тии бо восхваляху пред ним Господа и Матерь Его песнию: Аллилуия. Икос 9 Весь мир христианский покрываеши омофором милости Своея, на помощь скоро нам притекающи, купно со угодники Божии и святителем Николаем за нас пред Богом ходатайствуеши. Вонми и ныне гласу молений наших пред образом Твоим: Радуйся, светом истины нас озаряющая. Радуйся, руце Твои, за ны молящися, простирающая. Радуйся, Бога и человека соединившая. Радуйся, смертное естество безсмертием просветившая. Радуйся, верных душ услаждение. Радуйся, от душепагубных дел избавляющая. Радуйся, благочестивых христиан Окормительнице. Радуйся, смиренномудрых Благая Вседержительнице. Радуйся, Заступнице Усердная, избави нас от всякаго зла и сотвори чудо спасения. Кондак 10 Спасти хотя род человечь от тьмы неверия и заблуждения, о Богомати, явила еси миру свет веры Православныя и токмо воинству русскому даде одолети крепость, идеже икона Твоея чудотворная стояще, пред нею же воспеша вси благодарне: Аллилуия. Икос 10 Стена нератуемая и ограждение твердое Ты еси верным людем русским, почетающим Тя, о Мати Божия, яко во мнозех списках со иконы Ченстоховския являеши благоволение Свое, просимое подаеши и гнев Божий отвращаеши от поющих Ти: Радуйся, Державу Российскую устрояющая. Радуйся, под нозе Царя православнаго вся покаряющая. Радуйся, обличающая учения душевредныя. Радуйся, призревающая на молитвы смиренныя. Радуйся, в печалех и бедах утешение. Радуйся, от нечаянныя смерти спасение. Радуйся, дарующая победы верным. Радуйся, венчающая их венцем нетленным. Радуйся, Заступнице Усердная, избави нас от всякаго зла и сотвори чудо спасения. Кондак 11 Пение воспеваем и хвалу приносим Ти, о Пресвятая Дево, молимся пред иконою Твоею, на ней же зрим язвы, руками нечестивых человек нанесенныя, от наших же прегрешений не заживляемыя, имуще же Тя о нас Ходатаицу, к Богу взываем: Аллилуия. Икос 11 Светоявленная икона Твоя сияет чудесы, даже и доднесь являя милость Твою нам, яко многажды тщахуся людие сокрыти вапы различными уязвление Пречистаго Лика Твоего, на сей иконе живописаннаго, но всуе трудишася изографы, яко паки проступаху язи, имиже мы грехми и беззаконьми нашими уязвляем Тя, обаче отпусти нам вся, Дево, и помилуй зовущия: Радуйся, крепкое веры забрало. Радуйся, чудес Христовых начало. Радуйся, врат райских отверзение. Радуйся, тайны Божией всесильное проявление. Радуйся, приятное молитвы кадило. Радуйся, Носящаго вся носило. Радуйся, человечестими грехми терзаемая. Радуйся, в любви Божией утверждающая. Радуйся, Заступнице Усердная, избави нас от всякаго зла и сотвори чудо спасения. Кондак 12 Благодатию покрый нас, о Пресвятая Дево, исходящею от дивныя иконы Твоея, Предстательством Твоим спаси и помилуй страну Русскую, в ней же во дни древния чудесы многими просияла еси и яви нам, молящимся пред образом Твоим, чудо спасения, поющим Сыну Твоему и Богу: Аллилуия. Икос 12 Поюще пение похвальное усты недостойными, уповаем на милость Божию и Твое, о Богомати, заступление и ходатайство за нас, грешных, пред Господем, яко да дарует Державе Русской на супостаты одоление, от иноплеменных поган свобождение, Царя православнаго во охранение и к царствию небесному путевождение, и выну буди с нами, зовущими Ти: Радуйся, огнем божественным всех просвещающая. Радуйся, мрак греха отгоняющая. Радуйся, жестокости наших сердец умягчение. Радуйся, заблуждших на путь спасения возвращение. Радуйся, стено нерушимая. Радуйся, победо непобедимая. Радуйся, небесе и земли украшение. Радуйся, надеждо нашего воскресения. Радуйся, Заступнице Усердная, избави нас от всякаго зла и сотвори чудо спасения. Кондак 13 О Всепетая Мати, рождшая всех святых Святейшее Слово, призри ныне на царство Твое земное и умоли Господа Вседержителя, да не внидет в суд с нами, но да подаст Святой Руси воскресение, нам грехов оставление и от ига бесовскаго свобождение, вопиющим Богу верою: Аллилуия. Этот кондак читается трижды, затем икос 1 "Ангельский собор..." и кондак 1 "Взбранной Воеводе...". Молитва О Всемилостивая Госпоже, Царице Богородице, от всех родов избранная и всеми роды небесными и земными ублажаемая! Воззри милостивно на люди сия, предстоящия пред святою иконою Твоею и усердно молящиеся Тебе, и сотвори предстательством Твоим и заступлением у Сына Твоего и Бога нашего, да никтоже отыдет от места сего упования своего тощ и посрамлен в надежде своей; но да приимет кийждо от Тебе вся по благому изволению сердца своего, по нужде и потребе своей, во спасение души и во здравие телу. Моли, о Милосердая Владычице, Пренебеснаго Бога, да присно Церковь Свою святую соблюдет, вышним Своим благословением архиереи наши Православныя укрепит, миром оградит и святей Своей Церкви целы, здравы, честны, долгодействующи и право правящи слово своея истины дарует, от всех же видимых и невидимых врагов со всеми православными христианы милостивно избавит и во Православии и твердей вере до конца веков неотступно и неизменно сохранит. Призри благосердием, Всепетая, и призрением милостивнаго Твоего заступления на всю страну нашу Российскую, грады ея, град сей и святой храм сей, и излей на ны богатыя Твоя милости, Ты бо еси Всесильная Помощница и Заступница всех нас. Приклонися к молитвам и всех раб Твоих, притекающих зде ко святей иконе Твоей сей, услыши воздыхания и гласы, ими же раби Твои молятся во святем храме сем. Аще же и иноверный, и иноплеменник, идя и проходя зде, помолится, услыши, чадолюбивая Госпоже, и человеколюбно и милостивно соделай яже к помощи ему, обращению и ко спасению. Ожесточенныя же и разсеянныя сердцы своими на путь истины настави. Отпадшия от благочестивыя веры обрати и паки сопричти святей Православней Кафолической Церкви. В семействах всех и во братии нашей мир огради и соблюди, в юных братолюбие и смиренномудрие утверди, старость поддержи, отрочество настави, мужество умудри, сирыя и вдовицы заступи, утесненныя и в скорбех сущия питай, болящия уврачуй, плененныя свободи, ограждая ны выну от всякаго зла благостию Твоею, и утеши милостивным Твоим посещением всех, благодеющих нам. Даруй же, Благая, земли плодоносие, воздуха благорастворение и вся, яже на пользу нашу дары благовременныя и благопотребныя, всемощным Своим предстательством пред Всесвятою Живоначальною Троицею, купно со святыми избранными угодниками Ея Кириллом и Мефодием. Прежде отшедшия отцы и матери, братия и сестры наша, и вся от лет древних припадавшия ко святей иконе Твоей сей, упокой в селениих святых, в месте светле, в месте злачне, в месте покойне, идеже несть печаль и воздыхание. Егда же приспеет и наше от жития сего отшествие и к жизни вечной преселение, предстани нам, Преблагословенная Дево, и даруй христианскую кончину живота нашего безболезненну, непостыдну, мирну и Святых Таин причастну, да и в будущем веце сподобимся вси, купно со всеми святыми, безконечныя блаженныя жизни во царствии возлюбленнаго Сына Твоего, Господа и Бога нашего Иисуса Христа, Емуже подобает слава, честь и держава, со Безначальным Его Отцем и Пресвятым и Благим и Животворящим Его Духом, ныне и присно и во веки веков, аминь. Празднование 6/19 марта

Александр Кардамышев: Ченстоховская икона Пресвятой Богородицы: http://russianorthodox.narod.ru/Chenst.jpg


vetkovec: Александр Кардамышев пишет: что в дальнейшем приведет Россию и "все языки" к Теократии. Похоже на хилиазм.

Ижица: Александр Кардамышев пишет: Митрополия в последнее время сделала много ошибочных ходов, в любом случае Господь всех рассудит. Почитание Ченстоховской Божьей Матери - шаг правильный, промыслительны, может быть неосознанно правильный. Какая связь между староверами и почитанием ченстоховской иконой?

Александр Кардамышев: Ижица пишет: Какая связь между староверами и почитанием ченстоховской иконой? Ченстоховская икона почиталась православными, особенно Речи Посполитой и Веикого Княжества Литовского и Русского еще до разделения на староверов и никониан.

Ижица: Великое княжество литовское перестало быть, когда образовалась республика Речи Посполитой.

Александр Кардамышев: Ижица пишет: Великое княжество литовское перестало быть, когда образовалась республика Речи Посполитой. Нет, Речь Посполитая- конфедеративное государство. В ВКЛ был свой канцлер, великий гетман, посольская изба (парламент) и рада (сенат). Государственным языком официальной документации оставался русский язык (старорусский- нынешний белорусский).

так интересно: Это и есть "судия"? http://anafemat.livejournal.com/967.html#cutid1

Александр Кардамышев: так интересно пишет: Это и есть "судия"? http://anafemat.livejournal.com/967.html#cutid1 Этот блог открыл Сиверсовец Володька Ачох (Пузанков Татаров). К Вл.Димитрию он отношения не имеет. Так как мы здесь дали информацию о том, что Ачох геронтофил, он беснуется и пишет всякую чушь от имени Владыки Димитрия. Всех, кто хочет читать настоящие послания нашего архиепископа просим заходить на страницу: http://anafemat.narod.ru/dz.html

Читатель: Икона Ченстоховской Божией Матери – бывшая Белзкая – так же была в России, как я в Антарктиде. Прежнее её название происходит от г. Белз во Львовской обл., откуда она была вывезена князем Владиславом Опольчиком. Ещё раз подчёркиваю, что и Ченстоховская, и Владимирская (исторически правильное название «Вышгородская» в современном Киева) иконы Богоматери – это украденные украинские святыни.

Варфоломей: Г-н читатель, а вы читали о происхождении Владимирской иконы Божьей Матери?

Ksenos: Кардамыш....убейся Христа ради...не позорь Христа своим существованием!!!! Кто ты есть? Ты с одной миски с никонами хлебаешь...потому и не люблю НСФ потому что здесь такие ублюдки сидят...прости Господи....Сиверсы, хиерсы, кардамышы, анафематы, хераманты, бабы гули....Феликс мистик великий...собрал всех под свое крыло...а всякие гниды кормятся.....благодарю...цветов не надо....раздражаете....

Александр Кардамышев: Ksenos Прости Господи!

Ksenos: Вот что вы делаете под знаменами "Независимого СТАРООБРЯДЧЕСКОГО форума"? Вы вообще имеете отношение к старообрядчеству? Самосвят на самосвяте и самосвятом погоняет....быдло-гопники. вас половину одну посодить. другую в психушку...и дело с концом. Даже ваши ахинеи не разбирать на Соборах....приемство имеете от психов - самосвятов....друг друга ставите в кого угодно....не удивлюсь если скоро анафемат и сиверс себя патриархами объявят....пока РПЦ МПшного не избрали....

Варфоломей: Ксенос, а что ВЫ делаете под знаменами этого форума- сеете раздоры, ненависть и вражду! А ведь Бог поругаем не бывает, что посеет человек, то и пожнет!!!

Ksenos: Варфоломей пишет: А ведь Бог поругаем не бывает, что посеет человек, то и пожнет!!! Действительно.....горе сивероидам((((((((((((((((((( и димитроидам тоже((((((((((((((.....эх.....

Пробегал: У ксенокса истерика

Ksenos: Пробегал в отличии от вас баб нет....просто ирония....

Варфоломей: Ксенос, а вы в зеркало посмотритесь, там бабу и увидите!!!



полная версия страницы