Форум » НЕЗАВИСИМЫЙ СТАРООБРЯДЧЕСКИЙ ФОРУМ » О молитве Св.Ефрема Сирина » Ответить

О молитве Св.Ефрема Сирина

Монах: Господи Исусе Христе Сыне Божии помилуй нас. Аминь. У меня к участникам НСФ не праздный вопрос о великопостной молитве. В триоди постной репринтного издания с 7159(1651)года на листе 129 оборот строка 13 сверху текст молитвы Св. Ефрема следующий : 1) Господи и владыко животу моему , дух уныния и небрежения , празднословия и тщеславия , сребролюбия и любоначальства , отжени от мене.(Поклон в землю). 2) Дух же целомудрия и смирения терпения и любве , даруй ми рабу твоему.(Поклон в землю). 3) Ей Господи Царю, дай же ми зрети моя прегрешения ,и еже не осуждати брата моего , яко благословен еси во веки, аминь.(Поклон в землю). И посих творим и прочих поклонов 13 , излегка утомления ради .На них же глаголем в тайне Господи Исусе Христе Сыне Божии помилуй мя грешнаго . На последнем же поклоне глаголем паки ту же прежеписанную молитву Господи и владыко животу моему , во едино всю и поклон. В часословах же и молитвенниках староверов всех согласий текст этой молитвы иной: 1)Господи и владыко животу моему , дух уныния и небрежения , сребролюбия и празднословия отжени от мене.(поклон в землю). 2)Дух же целомудрия и смирения, терпения и любве даруй ми рабу твоему.(поклон в землю). 3)Ей Господи Царю, даждь ми зрети моя прегрешения ,и еже не осуждати брата моего , яко благословен еси во веки, аминь.(поклон в землю). И прочих поклонов 12 глаголющих в себе : 1). Господи Исусе Христе Сыне Божии помилуй мя грешнаго ( 2 раза). 2). Боже милостив буди мне грешному . Боже очисти грехи моя ипомилуй мя . 3). Боже очисти грехи моя и помилуй мя . 4). Создавый мя Господи , помилуй . 5).Без числа согреших , Господи прости мя . ( С 1 по 5 повторяется дважды с земными поклонами. ) Если кому известно почему такая разница , объясните мне грешному Христа ради . Неужели староверы читают неправилиную молитву Св. Ефрема Сирина ???

Ответов - 23, стр: 1 2 All

АВФ: Ну уж какой приняли Вторая редакция Никейского символа веры утвержденная на Руси Владимирским Собором в 1274 году веруемь во единаго бога отца вседержителя, видимым же и не видимым творца. и во единаго господа нашего исуса христа, сына божия, рождена от отца единочадна, сеже есть от существа отча: бога от бога, света от света, бога истинна от бога истинна, рожденна, а не сотворенна, единосущна отцу, имже вся быша, яже на небеси и яже на земли, нас ради человек, и за наше спасение сошедша и воплощшася и вочеловечьшася, и страдавша, и в третий день воскресша, и восшедша на небеса и паки грядуща судити живым и мертвым. и в духа святаго. глаголющия же, бе время егда не бысть, и яко от несущих бысть, или от иного состава, или существа, или преложна, или пременна сына божия, таковыя проклинает соборная церковь. аминь

АВФ: О коллизиях вокруг Символе веры см. http://nikeagrad.narod.ru/index.htm

Монах: Всех собеседников спаси Хритсос , хотя конкретно никто ни чего не пояснил . С грядущим Рожеством Христовым всех .




полная версия страницы